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Autore Topic: [TF2] Scream Fortress VI  (Letto 5229 volte)

Offline userid_ivan

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[TF2] Scream Fortress VI
« il: Ottobre 30, 2014, 09:51:10 am »


Anche quest'anno arriva il solito appuntamento con Halloween.. La mappa evento di quest'anno è sd_doomsday_event

Chi ha già qualche notizia di cosa bisogna fare quest'anno per i regalini, lo posti qua ;D  Intanto incollo brutalmente il changelog:

Codice: [Seleziona]
Scream Fortress VI has arrived!
Help Merasmus with his carnival!
Comic and additional information available on the website (http://www.teamfortress.com/screamfortress6)
Scream Fortress VI runs until November 12, 2014
Added new Halloween map Carnival of Carnage
Merasmus will spread misfortune with server wide curses
Added a Strongmann Test-Your-Strength machine which is in no way an eldritch portal to Bumper Car Madness!
Added bumper car minigames. Win by completely ghostifying the other team or by completing the objective
Alt-fire to speed boost your bumper car
Cast spells while driving
The collision force a bumper car receives increases as the car takes damage
Force is displayed in the bumper car HUD as a percentage
Ghosts can come back to life by touching a friendly bumper car
50 new Halloween-themed community cosmetics
6 new achievements

During Scream Fortress VI:
A Halloween Gift Cauldron is granted to all players who play during the event
Added Halloween crates to the Mann Co. Store. These crates do not require a key to open
All Unusual hats and taunts that are unboxed during the event will receive Halloween-themed Unusual effects
Previous Scream Fortress content is available in the Mann Co. Store

General :
Reduced the number of Fireball spells granted to 2
Updated the tf_spells_enabled ConVar
Removed the Teleport spell from the general spell list when spells are enabled outside of Helltower
Added rare spells to the general spell list, except Skeletons and Monoculus
Turning a player into a ghost now grants the attacker a kill credit
Players can now fly around as a ghost by holding the jump key
TargetID system
Now creates a floating health indicator over the target
Reduced size of nameplate
Added tf_hud_target_id_alpha ConVar to control the transparency
Fixed player voice transmissions not transmitting the last second of recording
Fixed a dedicated server crash when the autoexec.cfg contains a bind command
Fixed Unicode font performance and rendering issues for Mac clients
Fixed an exploit that allowed players to remove the ghost condition

Hammer :
Added a field to the Tools->Options->3DView tab that multiplies the length of the rendered light_spot cone preview

C'è anche il comics relativo se vi interessa: http://www.teamfortress.com/bloodmoney/

Offline Sofaraway

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Re:[TF2] Scream Fortress VI
« Risposta #1 il: Ottobre 30, 2014, 10:55:39 am »
I "regali" quest'anno non spawneranno in giro per le mappe, devi completare degli achivment e poi ricevi un calderone da aprire con dentro un po di roba

Offline Laguna-tr-93

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Re:[TF2] Scream Fortress VI
« Risposta #2 il: Novembre 02, 2014, 02:37:34 am »
I "regali" quest'anno non spawneranno in giro per le mappe, devi completare degli achivment e poi ricevi un calderone da aprire con dentro un po di roba
Si, e dopo quello dell'archievment che fai? Piangi fino alla fine dell'evento?

Offline House

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Re:[TF2] Scream Fortress VI
« Risposta #3 il: Novembre 02, 2014, 14:13:51 pm »
I "regali" quest'anno non spawneranno in giro per le mappe, devi completare degli achivment e poi ricevi un calderone da aprire con dentro un po di roba
Si, e dopo quello dell'archievment che fai? Piangi fino alla fine dell'evento?

Si

Offline SnO_Opzzzz

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Re:[TF2] Scream Fortress VI
« Risposta #4 il: Novembre 02, 2014, 14:36:43 pm »
vai sulla mappa dell'anno scorso che ha i regali

Offline Laguna-tr-93

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Re:[TF2] Scream Fortress VI
« Risposta #5 il: Novembre 02, 2014, 19:38:55 pm »
vai sulla mappa dell'anno scorso che ha i regali
MA nooo! Io volevo lo struzzo!